Vælg side

Stort udvalg og god kundepleje giver succes hos Minta

Stort udvalg og god kundepleje giver succes hos Minta

Hos den danske neglelakwebshop Minta.dk kører det strålende. Minta.dk er drevet af Lea, som er uddannet til negletekniker, og webshoppen er hurtigt blevet til Danmarks største shop på nettet, der sælger neglelak og alt det tilbehør man kunne forestille sig. En af nøgleelementerne bag Mintas succes er nemlig det store udvalg, de tilbyder.

På webshoppen er der over 2000 forskellige neglelakker at vælge imellem og samtidig med at Minta forhandler alle de kendte mærker, så er Minta gået så langt som til at skabe deres eget neglelakmærke, nemlig Color by Minta. Derudover har Minta også neglelak fra Essie, Moss Copenhagen, Sophi og blandt mange flere Deborah Lippman neglelak, et mærke skabt af en af de førende kvinder indenfor beauty.

Minta forhandler også alt indenfor stamping, hud- og neglepleje og nail art – du kan altså få glimmer, rhinsten, stencils og mere til. 

Webshoppen, bloggen og kundeservicen – det hele spiller

Foruden et udvalg, der er kæmpestort, har Minta også fokus på noget helt andet, der er mindst lige så vigtigt – nemlig kundeservicen. Allerede på webshoppen før man har bestilt noget, er det tydeligt at Minta er ambitiøse omkring kundetilfredsheden. De lover meget – både at afsende samme dag, hvis man bestiller inden kl. 13, at inkludere en gave eller slik og en personlig hilsen med i pakken, og selvfølgelig at neglelakkerne er pakket forsvarligt, så de ikke går i stykker under forsendelsen. Men har man prøvet at handle fra Minta.dk, vil man også vide at webshoppen lever op til de forventninger, man har om kundeservicen – det er virkelig et vigtigt element, når en webshop vil opnå succes.

Webshoppen er bygget op, så man let kan finde den neglelak, man leder efter. Man kan finde det brand, man gerne vil købe neglelak fra, i tilfælde af at man har et yndlingsmærke. Ellers er det også nemt at søge på en farve, og så ser man alle de muligheder man har, inden for fx lilla neglelak. Derudover har Minta også en blog, hvor fem kvinder, der er tossede med neglelak, ligger blogindlæg op. På en måde er det et univers, Lea har skabt med Minta.dk, og det kan ses på den stigende succes, at det sådan man skal gøre det.

Den personlige vinkel

Successen er også velfortjent. En teknik, Minta benytter sig af på webshoppen, er nemlig at gå til det med en personlig vinkel. Læser man om Minta.dk, lærer man hurtigt at Lea er passioneret omkring neglelak og elsker det luksuriøse ved produkterne. På den måde prøver Minta.dk altså at give kunderne en oplevelse, der minder mere om den oplevelse, man får når man handler i en lille butik, end når man handler på nettet. Ikke desto mindre er det netop webshop-løsningen, der gør at Minta.dk kan have så stort et udvalg, og når kundeplejen så også er i top, kan det kun gå fremad. Hvis du har lyst til at læse mere om Minta.dk eller browse igennem det store udvalg af neglelak, så skynd dig over på neglelakshoppen Minta.dk.

Efterlad et Svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *